مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 11:172022-10-25سياسي

تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) نیازمند توافق با راه آهن


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه همچنان شاهد وجود مشکلات و موانعی برای پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) هستیم؛ گفت: رفع موانع موجود نیاز به ورود جدی شهردار و توافق با راه آهن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، اعضای شورای شهر در صدمین جلسه علنی شورای شهر ششم با اعلام تذکراتی نسبت به  چالش های روز شهری واکنش نشان دادند.

علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه مطابق طرح چهارشنبه های فرهنگی مورخ 27 مهرماه از منطقه 17 دارد.

وی افزود: چندین سال است شهروندان منطقه 17 و 18 درگیر این موضوع هستند و به شدت فرسایشی شده است و اگر این مشکل میان مدیریت شهری و راه آهن حل شود می تواند کمک شایانی به شهروندان تهرانی باشد و امیدوارم نفع مردم در نظر گرفته شود.

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران نیز  اظهار کرد: در قانون بودجه 1401 کشور سلسله تکالیفی وجود دارد که دامنه شمول آن متوجه نهادهای دولتی از جمله شهرداری است.

وی با اشاره به بند تبصره 2 این قانون گفت: در این بند تصریح شده کلیه نهادهای دولتی سامانه جامع منابع انسانی و حقوق و دستمزد را به سامانه پاکنا متصل کنند و هدف آن شفاف سازی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) نیازمند توافق با راه آهن

تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) نیازمند توافق با راه آهن