مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 13:002022-10-25اقتصادي

شبکه برق سرخه بهینه سازی شد


سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه از بهینه سازی شبکه برق در بخش هایی از این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سعید ادب، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه ظهر امروز در نشستی با جمعی از کارشناسان برق سرخه، از اجرای طرح سرویس و آچارکشی شبکه 20 کیلوولت در قالب تعمیرات دوره ای در محدوده شهاب سرخه و فرعی کومش گستر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این برنامه، آچارکشی یراق و تجهیزات شبکه این مسیر به طول دو هزار و 800 متر به اجرا درآمد، گفت: تعویض 18 عدد رأس تیری بلند و برکناری رأس تیری کوتاه و بهسازی سه ایستگاه هوایی توزیع برق به انجام رسیده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه اظهار کرد: اصلاح فرم و آچارکشی 6 نقطه جمپر شبکه فشار متوسط، تعویض دو عدد مقره سوزنی سرامیکی عارضه دار، نصب 88 عدد کاور کنسول و 6 عدد کاور مقره سوزنی به جهت رفع پرنده زدگی، تعویض 84 مورد اصلی فرسوده شبکه، آچارکشی یراق 32 اصله یراق پایه فشار متوسط عبوری، نصب دو مورد محفظه سیلیکاژل به همراه پودر مربوطه و تعویض یک عدد کات اوت اِلِمان معیوب، در زمره اقدامات صورت پذیرفته در راستای این طرح به شمار می رود.

وی گفت: کاهش خاموشی ناخواسته، ارتقای ضریب اطمینان شبکه، اصلاح و بهینه سازی خط 20 کیلوولت و رفع عیوب ثبت شده در سامانه تعمیرات پیشگیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق سرخه بهینه سازی شد

شبکه برق سرخه بهینه سازی شد