مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 18:562022-10-25سياسي

مدیر جدید گاز هرمزگان معرفی شد+جزییات مراسم معارفه+عکس


در مراسمی با حضور مسلم رحمانی سرپرست امور گاز رسانی شرکت ملی گاز کشور و احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ، علی ذاکری به عنوان مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان معرفی و از خدمات فواد حمزوی تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسلم رحمانی سرپرست امور گاز رسانی شرکت ملی گاز کشور و احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، علی ذاکری به عنوان مدیر عامل جدید نظام اسلامی و ایجاد انگیزه و امید به مردم است.

رحمانی افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی گاز رسانی به سطح کشور است که 36هزار روستا ، 350واحد نیروگاهی و بیش از 600صنعت و تمام شهرک های صنعتی در نقاط مختلف کشور از نعمت گاز برخوردار شده اند.

  وی با بیان اینکه گاز در صنایع پتروشیمی سبب هزاران میلیون تومان در سال ارزآوری شده است، ادامه داد: 26میلیون مشترک از این نعمت در منازل خود استفاده می کنند و این جای بسی افتخار است.

سرپرست امور گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: به بیش از 97درصد از خانوار های شهری و 84درصد از خانوارهای روستایی در کشور گاز رسانی شده است.

رحمانی ادامه داد: گاز رسانی در استان های مانند هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان از متوسط کشوری عقب تر است که باید با سرعت بیشتری در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید گاز هرمزگان معرفی شد+جزییات مراسم معارفه+عکس

مدیر جدید گاز هرمزگان معرفی شد+جزییات مراسم معارفه+عکس