مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 07:252022-10-26اقتصادي

نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی گشایش یافت


همزمان با هفته فرهنگی اراک پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب ایران گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی  شب گذشته همزمان با هفته فرهنگی اراک و در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از سفرای کشورهای مختلف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب ایران گشایش یافت.

این نمایشگاه با شرکت 120 شرکت صنعتی و بنگاه اقتصادی از استان های مرکزی، آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و خراسان در فضایی به وسعت 10 هزار متر مربع برپا شده است.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد:  برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی از نظر اقتصادی برای استان بسیار حائز اهمیت است.

 فرزاد مخلص الائمه افزود: با توجه به ظرفیت های خوب استان مرکزی در حوزه اقتصاد دریایی می توان ستاد معین اقتصاد دریا را در استان راه اندازی و از این ظرفیت برای شکوفایی بیش از پیش اقتصاد منطقه بهره گرفت، چرا که استان موقعیت ژئوپلی اکونومیک را در اختیار دارد و باید به درستی از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مرکزی قطب سوم صنعتی کشور بوده و رتبه اول تنوع صنایع را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: صنعتگران استان تامین بخش قابل توجهی از نیاز کشور به محصولات  صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی گشایش یافت