مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 08:302022-10-26اقتصادي

هشدار نسبت به کاهش تراز آب دریای خزر


عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کاهش تراز آب خزر آسیب هایی را برای نوار ساحلی در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، علی فتحی در آیین معارفه و تودیع مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران مستقر در نوشهر با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی مطالعاتی به عنوان مدیریت یکپارچه نواحی سواحل که بالغ بر 5 هزار 800 کیلومتر است را انجام داده است، اظهار کرد: مطالعات برای بندر نوشهر تکمیل و برای بخش های مختلف در سطح استان ارائه خواهد شد.

وی با عنوان اینکه بیشترین تعرضات ساحلی در این منطقه بود، گفت: با توجه به اینکه مطالعات آماده است مسؤولان می توانند به عنوان سند بالادستی برای این مجموعه جهت مدیریت سواحل استفاده کنند.

فتحی با اظهار اینکه تراز آب خزر در یک شرایط بحرانی در حال کاهش است که یک سری آسیب هایی برای نوار ساحلی در پی دارد، اظهار کرد: مسؤولان باید با برنامه ریزی در بخش های مختلف و با مدیریت مناسب، از تکرار سرگذشت تلخ گذشته در سواحل جلوگیری کنند.

عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: راه دسترسی بندر نوشهر بالغ 750 میلیارد تومان هزینه برای سازمان برآوردشده است وظیفه خود می دانیم که با پیگیری در این زمینه و همچینن همکاری استانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به کاهش تراز آب دریای خزر

هشدار نسبت به کاهش تراز آب دریای خزر