مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 12:452022-10-26بين الملل

رژیم صهیونیستی استخراج گاز از میدان کاریش را آغاز کرد


رژیم صهیونیستی دو روز مانده به امضای توافق دریایی با لبنان، مجوز استخراج گاز توسط شرکت انرژین در میدان کاریش را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از عرب 48، وزارت انرژی رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که کابینه اسراییل دیروز سه شنبه به شرکت انرژین اجازه آغاز استخراج نفت از میدان گازی کاریش را صادر کرده است.

شرکت انرژین  پیش از این گفته بود که واحد شناور تولید، ذخیره و تخلیه این شرکت قرار است در سه ماهه سوم سال جاری در کاریش آغاز به کار کند، اما به تاریخ خاصی اشاره نکرده بود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارتخانه انرژی این رژیم موافقت خود را به شرکت اپراتور کاریش برای شروع تولید داده است و اسراییل می خواهد این شرکت هر چه زودتر تولید خود را آغاز کند.

سکوی گازی کاریش در حدود 80 کیلومتری غرب سواحل رژیم صهیونیستی قرار دارد و به سکوهای تامار و لویاتان که هم اکنون در حال پمپاژ گاز هستند، می پیوندد.

در 9 اکتبر، گروه انرژی اروپایی ثبت شده در لندن (انرژین)، پمپاژ گاز به تاسیسات تولید شناور خود را به عنوان بخشی از آزمایش جریان برگشتی آغاز کرد.

یاییر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از این اقدام استقبال کرد و تاکید کرد که  تولید گاز از سکوی کاریش به محض تکمیل شرایط فنی برای تولید، طبق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی استخراج گاز از میدان کاریش را آغاز کرد

رژیم صهیونیستی استخراج گاز از میدان کاریش را آغاز کرد