مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 12:552022-10-26اقتصادي

صدور 2062 سند مالکیت روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری


معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 872 جلد سند مالکیت روستایی و یک هزار و 190 سند شهری در استان صادر شده است.

- رسول شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 872 جلد سند مالکیت روستایی و یک هزار و 190 سند شهری در استان صادر شده است.

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون 44 درصد هدف گذاری صدور سند روستایی و 75 درصد صدور سند شهری در استان تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون صدور سند روستایی و شهری استان در سطح کشور 45 درصد تحقق یافته است، افزود: یکی از مهمترین مزایای سند مالکیت روستایی کمک به توسعه و رونق اقتصاد روستاها است.

شهبازی عنوان کرد: ساماندهی نظام مالکیت اراضی واقع در بافت روستاها، امکان بهره گیری روستاییان از تسهیلات بانکی، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک واقع در روستاها، تثبیت مالکیت و از بین بردن اختلافات ملکی و کاهش سطح دعاوی املاک روستایی در مراجع قضایی از دیگر اهدافی است که در برنامه های توسعه برای صدور سند مالکیت روستایی دنبال می شود.

پایان پیام/ 68024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2062 سند مالکیت روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری

صدور 2062 سند مالکیت روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری