مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:252022-10-26فرهنگي

پیش بینی ها برای جشنواره فیلم فجر چهل و یکم


در این گزارش اسامی فیلم هایی که در 10 ماه گذشته پروانه ساخت گرفته اند، مرور خواهد شد که قطعا برخی از آن ها در میان ثبت نامی های فجر 1401 هستند.

- در یک سال گذشته تعدادی مجوز برای ساخت فیلم های سینمایی صادر شده و حالا که ثبت نام فیلم ها برای شرکت در چهل ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر آغاز شده از این پس براساس همان تولیدات، بازار پیش بینی ها برای فیلم ها و متقاضیان جشنواره فجر نیز داغ تر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق فراخوانی که مجتبی امینی - دبیر جشنواره فیلم فجر - منتشر کرده، اول آبان زمان شروع ثبت نام فیلم ها برای حضور در بخش ملی جشنواره بود.

در چند وقت گذشته گمانه زنی هایی درباره فیلم هایی که احتمالا در جشنواره فجر خواهند بود مطرح می شد که در میان آن ها، نام های مطرحی از فیلمسازان باسابقه سینما هم وجود داشت.

اما بد نیست برای بررسی اینکه ممکن است چه فیلم هایی را در جشنواره فجر امسال ببینیم، برمبنای مجوزهایی که در شورای پروانه ساخت صادر و در سایت سازمان سینمایی هم ثبت شده نگاهی بیندازیم به اسامی فیلمسازانی که در ماه های گذشته مجوز گرفته اند.

مروری گذرا بر اخبار مجوزهایی که از زمستان سال گذشته برای ساخت فیلم صادر شده اند، حاوی نکاتی قابل توجه است؛ نخست حضور چند فیلمساز قدیمی که مدتی بود فیلم نساخته بودند، دوم تعداد قابل توجهی اسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ها برای جشنواره فیلم فجر چهل و یکم

پیش بینی ها برای جشنواره فیلم فجر چهل و یکم