مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 16:002022-10-26دانش

دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک به کمک صنایع آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویا تفرشی عضو هیات مدیره شرکت اوارپلاست کومش با اشاره به این که دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک، به عنوان ربات هایی کوچک برگرفته از دانش مکاترونیک جهت انجام فرآیند جوشکاری به صورت اتوماتیک، - دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک ایران ساخت برای انجام فرآیند جوشکاری به صورت اتوماتیک، پیوسته و یکنواخت به کار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویا تفرشی عضو هیات مدیره شرکت اوارپلاست کومش با اشاره به این که دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک، به عنوان ربات هایی کوچک برگرفته از دانش مکاترونیک جهت انجام فرآیند جوشکاری به صورت اتوماتیک، پیوسته و یکنواخت با توان کاری بالا هستند، گفت: در این ماشین ها معیار های مختلفی از جمله فشار، سرعت و درجه حرارت به صورت آنالوگ و دیجیتالی قابل کنترل است.

استفاده در صنایع نفتقابلیت کنترل دقیق الکترونیکی هوای گرم از 40 تا 500 درجه سانتیگراد، سبک، کم حجم و قابل حمل بودن، قابلیت نصب بر روی ماشین آلات و دائم کار بودن از جمله مزیت های دستگاه اتوماتیک جوش است.

صنایع ساختمان، صنایع کشاورزی، سد سازی، صنعت آب و فاظلاب، در لندفیل ها و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک به کمک صنایع آمد

دستگاه اتوماتیک جوش پلاستیک به کمک صنایع آمد