مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 18:502022-10-26سياسي

رونمایی از سند مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد/خروج استان از سردرگمی حوزه فرهنگ


آیین رونمایی از سند مهندسی فرهنگی برش استانی، استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولان ارشد استانی و مسئولان فرهنگی در محل سالن دولت شهر یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیین رونمایی از سند مهندسی فرهنگی برش استانی، استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولان ارشد استانی و مسئولان فرهنگی در محل سالن دولت شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات متعددی در قالب شورای فرهنگ عمومی و کارگروه های تخصصی برای تهیه نقشه ایجاد شد تعداد 25 طرح و مسئله به دبیرخانه واصل شد که پس از بحث و بررسی تخصصی 5 طرح از میان آن ها انتخاب و به عنوان مسئله نهایی به تصویب رسید و به دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی رفت و پس از بررسی تخصصی تر به تصویب رسید که در قالب سند مهندسی فرهنگی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

وی گفت: این یک نقشه راه بوده و با در نظر گرفتن اولویت های استان مصوب شده است و نهایی شدن آن کمک بزرگی به انضباط بخشی در حوزه فرهنگی استان خواهد کرد و این همت و عزم در استان وجود دارد تا یک تحول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد شکل گیرد و امیدواریم که در بحث اعتبارات نیز از سوی شورای انقلاب ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد/خروج استان از سردرگمی حوزه فرهنگ

رونمایی از سند مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد/خروج استان از سردرگمی حوزه فرهنگ