مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 20:252022-10-26اجتماعي

تحصیل بیش از دو میلیون دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای مؤسسان مدارس غیر انتفاعی نواحی و مناطق استان اصفهان در اصفهان با اشاره به اینکه امسال شهریه های مدارس غیر انتفاعی افزایش یافت، - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود 2 میلیون و یکصد هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور تحصیل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای مؤسسان مدارس غیر انتفاعی نواحی و مناطق استان اصفهان در اصفهان با اشاره به اینکه امسال شهریه های مدارس غیر انتفاعی افزایش یافت، اظهار داشت: امسال نزدیک به 800 میلیارد ریال از محل تبصره 18 برای پرداخت تسهیلات به مدارس غیر دولتی در نظر گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه مأموریت اصلی آموزش و پرورش، تربیت انسان و خلق سرمایه انسانی است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل دشمن می خواهد به این موضوع ورود کند و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در زمینه های مختلف سخت افزاری اقدام کرده که تا کنون توفیقی در این زمینه نداشته است.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخش نرم افزاری مانند تهاجم فرهنگی، مدل جدیدی از حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از دو میلیون دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی

تحصیل بیش از دو میلیون دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی