مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 15:202022-10-27سياسي

220 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: 220 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در استان قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ ابراهیم رسولی فر در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اقشار سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته همه مصیبت های بشری آمریکاست و شیطان بزرگ در بیش از 60 کشور کودتا کرده است.

رسولی فر عنوان کرد: آموزش و پرورش، ادارات و ارگان ها همه آماده اجرای برنامه های هفته دانش آموزی هستند و این هفته بهترین فرصت برای گفتگو با جوانان به ویژه دانش آموزان است.

  وی ادامه داد: تا امروز بیش از 300 جلسه گفتگو با دانش آموزان و والدین در مدارس برگزار شده و 60 پرسش اساسی شامل حجاب، عملکرد مسئولین، نهادهای انتظامی و نظامی و غیره احصا و بستری فراهم شده تا این هفته دانش آموزان با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز دانش آموزان مطالبه گر هستند و یکی از تاکیدات رهبر انقلاب نیز این است که جوان باید مطالبه گر باشد.

رسولی فر گفت: یکی از برنامه های ما برگزاری نشست های صمیمی و گفتگو محور است و لذا فرصتی برای دانش آموزان جهت دیدار با مسئولان ارشد استان فراهم کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود

220 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود