مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 18:262022-10-27سياسي

محسن رضایی: دشمن به دنبال تضعیف امنیت کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، و .

است و در تمام دنیا این رکن ارزش بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: معترضین نیز در تمام کشورهای دنیا زمانی که پلیس ورود پیدا می کند قواعد خاصی را باید رعایت کنند.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: رکن سوم نیز اقتصاد بوده که صنعتی شدن کشور، درآمدهای ملی کشور، رتبه جهانی و بین المللی اقتصاد یک کشور، پیشرفت های مدرن یک کشور و .

به این رکن بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه هر سه رکن طی 200 ساله اخیر از دست کشور خارج شده بود، یادآور شد: در آن دوران سیاست ما سیاست ملی نبود و این وزرای خارجی بودند که برای ما تصمیم می گرفتند.

رضایی با تأکید بر اینکه در گذشته چیزی به نام سیاست داخلی و سیاست خارجی وجود نداشت، ابراز کرد: سنگر دوم نیز امنیت بود و در این دوران ملت ایران امنیت نداشت چراکه برای تامین اهداف و حفظ منافع آمریکایی ها عملاً به ژاندارم منطقه تبدیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد نیز جز غارت نفت و گاز چیز دیگری نداشت، اضافه کرد: ملت ایران چند بار تلاش کرد تا این سنگرها را پس بگیرد تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

معاون رییس جمهور با اشاره به فتح سیاست بلافاصله پس از انقلاب اسلامی بعنوان نخستین سنگر گفت: دشمن به دنبال کسب سنگر امنیت که ضعیف شده بود برآمد و شاهد اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: دشمن به دنبال تضعیف امنیت کشور است

محسن رضایی: دشمن به دنبال تضعیف امنیت کشور است