مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 19:002022-10-27ورزشي

بهتاج: کمیته داوران باید پاسخگوی اشتباه داوران علیه تراکتور باشد


سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با انتقاد از عملکرد داور بازی دو تیم تراکتور و ملوان، گفت: کمیته داوران باید پاسخگوی اشتباه داوران علیه تراکتور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ایوب بهتاج در خصوص اشتباهات داوری امروز برابر ملوان اظهار داشت: گل دوم تراکتور در مقابل ملوان کاملا صحیح بود، نمی دانم داور با چه استدلالی گل ما را مردود اعلام کرد.

همچنین بازیکن ملوان دقیقه پنج بازی خطای شدیدی روی رضا اسدی انجام داد که مستحق دریافت کارت قرمز بود، ولی در کمال ناباوری حتی خطا هم اعلام نشد.

ما هر هفته از داوری متضرر می شویم.

چرا اشتباهات داوری فقط علیه تراکتور است؟  وی افزود: همان طور که به هواداران قول داده بودم، بعد بازی با مس رفسنجان با آقای افشاریان جلسه ای برگزار کردم و ایشان قول مساعد داد تا کمیته داوران در انتخاب داوران بازی های تراکتور وسواس بیشتری داشته باشد.

بهتاج توضیح داد: چرا در دو هفته اخیر داورانی برای بازی های تراکتور انتخاب می شوند که نخستین قضاوتشان در لیگ امسال است؟ ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم.

متاسفانه در روز روشن گل ما را مردود اعلام کردند، ما و هواداران از قضاوت های یک طرفه و این ناعدالتی ها خسته شده ایم و نمی دانیم حرفمان را به چه کسی بگوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهتاج: کمیته داوران باید پاسخگوی اشتباه داوران علیه تراکتور باشد

بهتاج: کمیته داوران باید پاسخگوی اشتباه داوران علیه تراکتور باشد