مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 12:302022-10-28سياسي

حادثه شیراز اقدام رذیلانه جنایتکاران برای هدف قرار دادن عزت ایران بود


امام جمعه مهدی شهر حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز را محکوم کرد و گفت: این حمله ددمنشانه و تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر در پیامی با تسلیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شیراز این اقدام رذیلانه را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی شیراز که در حرم احمد بن موسی (ع) اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زنان، مردان و کودکان بی گناه شد، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است؛ این حمله ددمنشانه و تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

امام جمعه مهدی شهر تصریح کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه، از صمیم دل شهادت جانسوز جمعی از نمازگزاران و مردم عزیز و بی گناه را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، به ویژه خانواده های شهدای این حادثه تسلیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منّان برای آن شهدا، علوّ درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان آنها صبر و سلامتی و برای مجروحان این حادثه تروریست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه شیراز اقدام رذیلانه جنایتکاران برای هدف قرار دادن عزت ایران بود

حادثه شیراز اقدام رذیلانه جنایتکاران برای هدف قرار دادن عزت ایران بود