مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 13:452022-10-28سياسي

دانشگاه شریف حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد


دانشگاه شریف ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، از نخبگان و فرهیختگان خواست حمایت همه جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه صنعتی شریف در پی محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام بیانیه داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: حادثه تاسف بار و غم انگیز حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

جامعه دانشگاهی شریف با تسلیت این حادثه غم بار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، بویژه دانشگاهیان، بر هشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه را خواستار است.

خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف ضمن محکومیت این جنایت دردناک و کوردلانه، از نخبگان و فرهیختگان انتظار دارد در برابر این گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس اسلامی اعلام دارند و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه های دشمنان را بی اثر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شریف حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد

دانشگاه شریف حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد