مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:252022-10-29ورزشي

اردوغان: طرح تغییر قانون اساسی هفته آینده در مجلس بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه طی سخنانی در نشست حزب عدالت و توسعه که در سالن ورزشی آنکارا برگزار شد، - رییس جمهور ترکیه با اشاره به آماده شدن بسته قانون اساسی جدید در دولت برای ارائه به مجلس گفت: این قانون اساسی جدید ثبات کشورمان را تقویت می کند، رفاه ملت مان را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه طی سخنانی در نشست حزب عدالت و توسعه که در سالن ورزشی آنکارا برگزار شد، گفت: قرن ترکیه نام انقلابی است که دموکراسی، پیشرفت، صلح و رفاه را به تمامی مناطق جهان با خود خواهد برد.

ترکیه در سده جدید، سیاست وحدت به جای هویت، سیاست یکپارچگی به جای قطبی سازی، سیاست آغوش باز به جای انکار را جامه عمل خواهد پوشاند.

وی با اشاره به اهداف ترکیه در قرن جدید گفت: چشم انداز قرن ترکیه را با قرار دادن ترکیه در بین 10 کشور بزرگ در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی، فناوری، نظامی و دیپلماتیک ارتقا خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به اینکه در این برهه که جهان با چالش های حیاتی مواجه است، ما می خواهیم قرن جدید جمهوری خود را با عصر جدید ترکیه آغاز کنیم، گفت که این قرن، قرن موفقیت کشور در همه زمینه ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: طرح تغییر قانون اساسی هفته آینده در مجلس بررسی می شود

اردوغان: طرح تغییر قانون اساسی هفته آینده در مجلس بررسی می شود