مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:252022-10-29سياسي

تجلیل از خادم الحسین (ع) در سیستان و بلوچستان


با حضور مسؤولان استانی و کشوری، مراسم تجلیل از خادم الحسین (ع) در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در آیین تجلیل از خادم الحسین (ع) اظهار کرد: قدم برداشتن خادمین در راه اباعبدالله (ع) و ابراز محبت و ارادت به سیدالشهدا(ع)، مورد لطف و عنایت خداوند قرار می گیرند و خوشا به حال شما که خادمان حسین (ع) هستید و در این راه به زوار خدمت می کنید، قدر این نعمت را بدانید.

  آیت الله مصطفی محامی گفت: توفیق خدمت گذاری امام حسین (ع) را خدا به ما داده و ما مدیون ایشان و شهدای در راه ایشان هستیم و اگر بتوانیم قدم خیر و کمک به زائری انجام دهیم باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

  امام جمعه زاهدان با بیان اینکه همه باید در دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) خدمت کنیم، خاطر نشان کرد: یکی از خدمت های بزرگ جذب دل های مردم به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است و در کنار خدمت گذاری باید برای نشر مکتب و معارف علوی و نبوی تلاش کنیم.

آثار و برکات خدمت به زوار حضرت امام حسین(ع) ثواب اخروی دارد   حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسم آیین تجلیل خادم الحسین(ع)، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه حرم تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خادم الحسین (ع) در سیستان و بلوچستان

تجلیل از خادم الحسین (ع) در سیستان و بلوچستان