مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:302022-10-29سياسي

سلبریتی هایی فعال در تشویش اذهان عمومی در اعتراضات اخیر تحت تعقیب قرار گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام در پی حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع) بیانیه ای صادر کرد و در آن از مسئولان خواست تا سلبریتی هایی را که در تشویش اذهان عمومی نقش داشته اند، - بسیج دانشجویی دانشگاه امام رضا (ع) در بیانیه ای از مسئولان خواست تا سلبریتی هایی را که در تشویش اذهان عمومی نقش داشته اند، شناسایی و به عنوان مجرم تحت تعقیب قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام در پی حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع) بیانیه ای صادر کرد و در آن از مسئولان خواست تا سلبریتی هایی را که در تشویش اذهان عمومی نقش داشته اند، شناسایی و به عنوان مجرم تحت تعقیب قرار دهند.

در این بیانیه آمده است: متأسفانه روز گذشته شاهد حمله بی رحمانه سفاکان و مزدوران آل سعود و رژیم صهیونیستی، این دستان پلید استکبار بودیم، که در حریم امن احمد بن موسی (ع) (شاهچراغ) اتفاق افتاد.

در میان این غبار مه آلود، فرصت خوبی برای عرض اندام مجدد تروریست های داعش فراهم آمد.

پس از بریدن گلوی نیروی انتظامی و به آتش کشیدن آن و قطعه قطعه کردن و رد شدن با ماشین از روی نیرو های امنیت مردمی حمله وحشیانه و تروریستی حلقه ی گمشده ای بود که نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی هایی فعال در تشویش اذهان عمومی در اعتراضات اخیر تحت تعقیب قرار گیرند

سلبریتی هایی فعال در تشویش اذهان عمومی در اعتراضات اخیر تحت تعقیب قرار گیرند