مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 17:402022-10-29اقتصادي

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه/ فقط همراه اول رشد داشت


در این گزارش که به شکل غیرمستقیم خط کشی بر وضعیت عملکرد اپراتورها دارد، ضریب نفوذ تلفن همراه به حدود 170 درصد رسیده که حکایت از فعالسازی نزدیک به 144 میلیون شماره همراه دارد.

- در این گزارش که به شکل غیرمستقیم خط کشی بر وضعیت عملکرد اپراتورها دارد، ضریب نفوذ تلفن همراه به حدود 170 درصد رسیده که حکایت از فعالسازی نزدیک به 144 میلیون شماره همراه دارد.

گزارش سهم بازار اپراتورهای ارتباطی کشور توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا شش ماهه نخست سالجاری ارائه و تنها همراه اول در نیمه نخست 1401 بدون ریزش سهم به کار خود ادامه داده است.

  جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از وضعیت بازار ارتباطات ثابت و سیار کشور صبح امروز منتشر شد که تحلیل سگمنت های آماری آن خالی از لطف نیست و با توجه به پیشرانی بخش حوزه سیار، پرداختی نسبت به شاخص های کلان آن خواهیم داشت تا جایگاه هر کدام از اپراتورهای تلفن همراه کشور از منظر بازار رقابتی شفاف شود.

  رگولاتور ارتباطی در این گزارش همچون دوره های پیشین، بازه زمانی سه ماهه مربوط به تابستان را گزارش کرده و از منظر شاخص های کلیدی چون خطوط تلفن همراه ، تعداد سایت های فیزیکی فعال اپراتورهای تلفن همراه ، تعداد مشترکان روم شده در شبکه اپراتورها و وضعیت پوشش شهرها، روستاها و جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه/ فقط همراه اول رشد داشت

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه/ فقط همراه اول رشد داشت