مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 18:402022-10-29سياسي

مدرسه کنکور راه اندازی می شود/ مدیر مدرسه نباید تصمیم های عجولانه بگیرد


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه کنکور در آینده راه اندازی می شود، گفت: مدیر مدرسه باید بتواند با مردم و جامعه ارتباط برقرار کند و صبور باشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، و تقویتی هویت ملی کمک کننده است، زیرا هیچ شبکه تلویزیونی در دنیا چنین امکانی را ایجاد نکرده است.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: اخلاق و معنویت نباید در جامعه از بین برود؛ بر همین اساس برای انتخاب مدیران مدارس باید دو اصل لحاظ شود؛ اول مدیر مدرسه بتواند با مردم و جامعه ارتباط برقرار کند و دوم اینکه انسان صبور و دارای سعه صدر باشد و در حوادث و اتفاقات تصمیم های ناگهانی و بعضاً عجولانه ای که ممکن است هزینه زا باشد، نگیرد و به اخلاق و معنویت، تعهد داشته باشد.

 نوری تصریح کرد: شیوه گفتگو با کودکان و نوجوانان را باید یاد بگیریم و استفاده از شیوه تجویزی برای ارتباط و گفت وگو با کودکان و نوجوانان مناسب نیست.

وی گفت: نظام تعلیم و تربیت در کشور باید فلسفه و سیاست مدون و مورد توافق داشته باشد و عدم این فلسفه و سیاست در دهه 70 نابسامانی هایی را ایجاد کرد که دگرگونی تربیتی خزنده و خاموشی ایجاد کرد.

این موضوع منجر به نگاهی مبتنی بر لیبرالیسم و انسان گرایی در نظام تعلیم و تربیت کشور شد که منجر به کالایی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه کنکور راه اندازی می شود/ مدیر مدرسه نباید تصمیم های عجولانه بگیرد

مدرسه کنکور راه اندازی می شود/ مدیر مدرسه نباید تصمیم های عجولانه بگیرد