مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 08:202022-10-30اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی 378 واحد از طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا خبر داد.

- غلامرضا سبزواری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از 15 هزار نفر ثبت نام کردند، اظهار کرد: از این تعداد بیش از 5 هزار و 700 متقاضی تأیید نهایی شدند و افزون بر 7 هزار نفر به دلیل دارا نبودن شرایط لازم رد درخواست و بالغ بر یک هزار نفر نیز انصراف دادند.

وی افزود: برای سرعت بخشی به اجرای این طرح، پیش بینی الحاق 300 هکتار اراضی واقع در سروستان برای تأمین زمین در شهر شهرضا و 50 هکتار در شهر منظریه صورت گرفته که در حال اخذ استعلامات لازم است.

سبزواری با بیان اینکه 378 واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سروستان، دارای پیشرفت فیزیکی 40 درصدی است، گفت: آماده سازی فاز 5 و 6 سروستان به مساحت 75 هکتار با پیشرفت 25 درصد و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در حال انجام است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا در خصوص اقدامات بعمل آمده در نیمه نخست سال جاری در حوزه املاک و حقوقی بیان کرد: مطابق با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش های بعمل آمده سند تک برگ 630 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا

پیشرفت 40 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا