مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:302022-10-30سياسي

حمله تروریستی به شاهچراغ(ع) سناریوی دشمن بود


دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: دشمنان مراکز مذهبی و مأمن های مردم را مورد هدف قرار دادند تا به این وسیله ایجاد ناامنی کنند.

- به گزارش خبرگزاری فارس  از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری، در حاشیه مراسم خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی گفت: معلوم بود که این جنایت، برنامه ریزی شده بود.

وی تصریح کرد: این جنایتی بود که شاید از حدود یک سال قبل با روی کار آمدن دولت حجت الاسلام رییسی و استقامتی که دولت فعلی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا داشت و به تبع آن، ملت ایران نیز پشتیبانی می کردند، انجام شد و معلوم بود که آن ها نقشه هایی خواهند داشت و نقشه هایی را برای اینکه جامعه را دچار مشکلات و ایجاد اغتشاش کنند، برنامه ریزی خواهند کرد؛ این مسئله ای روشن بود و برنامه ریزی ها ربطی به اکنون ندارد.

طاهری افزود: احتمال این برنامه بالا بود و برای افرادی که آینده نگر هستند این معنا ثابت بود که اتفاق خواهد افتاد؛ نشانه اش این است که دنبال بهانه ای بودند و قضیه خانم مهسا امینی را بهانه ای کردند همه عقلا متوجه می شوند این قضیه یک برنامه ریزی بوده است، یعنی قضیه ای را در مراکز خبری جهان پررنگ کنند و روی آن مانور دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی به شاهچراغ(ع) سناریوی دشمن بود

حمله تروریستی به شاهچراغ(ع) سناریوی دشمن بود