مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:402022-10-30حوادث

سارقان کشتارگاه های اشتهار در دام پلیس گرفتار شدند


جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به 40 فقره سرقت خبر داد.

- محمد معظمی گودرزی، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی البرز گفت :وقوع چندین فقره سرقت از کشتارگاه های شهرستان اشتهارد توسط افراد ناشناس، بررسی و موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند که سارقان در گروه های 5 و شش نفره با شیوه تخریب قفل وارد کشتارگاه ها شده و اقدام به سرقت تجهیزات اماکن از جمله دینام های گران قیمت، ضایعات آهن و .

می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 3 نفر از اعضای این باند شده و با هماهنگی مقام قضایی هر 3 آن ها شامل 2 مرد و یک زن را دستگیری انجام شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی و اقرار متهمان به انجام 40 فقره سرقت از اماکن خصوصی به ویژه کشتارگاه های اشتهارد با همدستی 3 نفر دیگر انجام شد.

گودرزی با اشاره به دستگیری سایر اعضای این باند توسط پلیس آگاهی اشتهارد، گفت: 3 مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده در ماهدشت کرج دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعدادی از اموال مالباختگان کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان کشتارگاه های اشتهار در دام پلیس گرفتار شدند

سارقان کشتارگاه های اشتهار در دام پلیس گرفتار شدند