مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 14:252022-10-31ورزشي

سفر بی فایده نبی و عکس تبلیغاتی با مدیران الاهلی


اردوی تیم ملی فوتبال ایران با حضور تنها هشت بازیکن (براساس گفته کی روش) در مرکز ملی فوتبال پیگیری شده است.

در ابتدای این تمرین اما کارلوس کی روش در مصاحبه با خبرنگاران از اینکه برنامه و آماده سازی این تیم در مسیر درستی حرکت نمی کند، گلایه کرد.

کی روش در این روز به غیر از بازیکنان ملی پوش استقلال که قرار است روز چهارشنبه در سوپرجام به میدان بروند، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده را هم در اختیار نداشته است.

این بازیکنان که در تیم الاهلی قطر شاغل هستند با تعطیلی مسابقات لیگ قطر مانند دیگر لژیونر های قطر، این کشور را ترک کردند و به اردو ی تیم ملی پیوستند، اما بعد از گذشت مدتی با تأکید مدیریت باشگاه شان مجبور به بازگشت به قطر شدند، این درحالی است که امید ابراهیمی دیگر لژیونرِ تیم ملی ایران که در قطر شاغل است در تمرینات تیم ملی هنوز حضور دارد و به خلاف کنعانی زادگان و خلیل زاده به قطر بازنگشته است.

براساس تقویم فیفا باشگاه ها تنها یک هفته پیش از آغاز مسابقات جام جهانی می توانند بازیکنان شان را در اختیار تیم های ملی قرار دهند و در پروسه برگشت خوردن کنعانی زادگان و خلیل زاده نمی توان اشکالی از باشگاه قطری گرفت، ولی در این میان مسئله ای که وجود دارد، این است که باشگاه های قطری همه بازیکنان خارجی شان را آزاد کرده اند، ولی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بی فایده نبی و عکس تبلیغاتی با مدیران الاهلی

سفر بی فایده نبی و عکس تبلیغاتی با مدیران الاهلی