مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 15:052022-10-31حوادث

کلاهبرداری 2 میلیاردی در سایت دیوار با دریافت مبلغ رهن آپارتمان


رییس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی اجاره آپارتمان با دریافت مبلغ رهن از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت دو نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه اجاره آپارتمان از آن ها کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی مأموران مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی اجاره یک واحد آپارتمانی مواجه شده که جهت اجاره واحد با آگهی دهنده تماس گرفته، سپس وی به بهانه وجود مشتریان زیاد با ارائه شماره حساب مبلغ رهن را از آن ها تقاضا می کرد و شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها موفق به ملاقات با مالک جعلی در زمان مقرر نشده اند، حتی از پاسخگویی به تماس آ ن ها امتناع کرده و آگهی را حذف کرده است.

مرتضوی بیان کرد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک نفر متهم در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به اینکه میزان کلاهبرداری متهم از شاکیان تاکنون مبلغ 2 میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 2 میلیاردی در سایت دیوار با دریافت مبلغ رهن آپارتمان

کلاهبرداری 2 میلیاردی در سایت دیوار با دریافت مبلغ رهن آپارتمان