مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 09:462022-11-01سياسي

دور دوم سفرهای استانی دولت با نگاه به آینده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمد مجید فولادگر در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن تشکر بابت زحماتی که کشیده شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه تفاوت چشم گیری نسبت به پیش سفر اول را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه انگیزه های مدیران بیش تر شده است، مطرح کرد: کشور محدودیت هایی دارد و باتوجه به اینکه در چند سال گذشته اقدامی نشده بود باید چند برابر تلاش شود.

مدیرکل هماهنگی های ویژه دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه تکاپو و تلاش در استان قم نسبت به سایر استان ها قابل توجه است، عنوان کرد: دولت موظف است برای پروژه ها سازوکار تخصیص مالی را درنظر بگیرد ولی محدودیت های منابع مشکلاتی را در این عرصه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه استانداری ها می توانند سازوکارهای جایگزین تامین مالی را تهیه کنند، خاطرنشان کرد: در برخی از پروژه ها می توانیم روش های تامین مالی متفاوتی در پیش گرفته و از ظرفیت آن ها استفاده کنیم.

فولادگر با اشاره به اینکه این سازوکارها را باید با خلاقیت و نوآوری ایجاد کرد، تصریح کرد: پروژه های پیشران استان در حال دنبال شدن است که منابع مالی 2 الی 3 هزار میلیاردی نیاز دارد که در استان از طریق راه های مختلف ازجمله تهاتر نفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم سفرهای استانی دولت با نگاه به آینده است

دور دوم سفرهای استانی دولت با نگاه به آینده است