مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-01اقتصادي

ارائه خدمات بانک ها در البرز از آخر اول شد!


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: رتبه بانک های استان البرز در ارائه خدمات بانکی و تامین مالی 30اُم در بین استان های کشور و مناطق آزاد است.

- رضا جعفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه رتبه البرز در محیط کسب و کار بین استان ها 26 ام است، گفت: در واقع عوامل موثر بر بنگاه های اقتصادی که در اختیار مدیران بنگاه ها نبوده و تحت تاثیر سیاست ها و اقدامات دستگاه های دولتی است را محیط کسب و کار می گویند.

وی ادامه داد: بر اساس تعریف فوق دستگاه های خدمات دهنده در ارائه خدمت به صاحبان کسب و کار موفق نبودند.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه رتبه بانک های استان البرز در ارائه خدمات بانکی و تامین مالی 30اُم در بین استان های کشور و مناطق آزاد است، اظهار کرد: با این تفاسیر بانک های البرز ضعیف ترین عملکرد میان بانک ها در دیگر استان های کشور را داشته اند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه میانگین تسهیلات به منابع کشور 81 درصد است، اضافه کرد: همین آمار در استان البرز 51 درصد است؛ در واقع میانگین عملکرد بانک های استان البرز 30 درصد کمتر از میانگین کشوری است.

جعفری در ادامه به آمار ارائه تسهیلات توسط بانک های خصوصی استان البرز اشاره کرد و افزود: میانگین منابع به مصارف بانک های خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بانک ها در البرز از آخر اول شد!

ارائه خدمات بانک ها در البرز از آخر اول شد!