مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-01ورزشي

ماراتن انتخاباتی هیأت چوگان با انتخاب اصلانی پایان یافت


مجمع انتخاباتی هیأت چوگان استان اصفهان برگزار شد و پس از سه دور رأی گیری مجید اصلانی به عنوان رییس هیأت چوگان استان اصفهان انتخاب و برای 4 سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پنجمین مجمع انتخاباتی هیأت چوگان استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور ابراهیم نوزایی رییس فدراسیون چوگان و جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

  برای تصدی پست ریاست هیأت چوگان استان اصفهان، زهرا یاوری، محمد ساعدی و مجید اصلانی ثبت نام کردند؛ حسین جعفری، سرپرست قبلی هیأت چوگان استان اصفهان در این نشست حضور داشت.

    کاندیدا ها در زمان مقرر به بیان برنامه های خود برای هیأت پرداختند و سپس رأ ی گیری انجام شد؛ مجید اصلانی و زهرا یاوری به ترتیب با 10 و 9 رأی از مجموع 20 رای به دور دوم راه یافتند، بعد از پایان دور دوم هر دو کاندید 10 رأی به دست آوردند و انتخابات به دور سوم کشیده شد، در دور سوم با خروج نماینده آموزش و پرورش از مجمع، مجید اصلانی با 10 رأی در مقابل 9 رأی زهرا یاوری به عنوان رییس هیأت چوگان استان اصفهان انتخاب و برای 4 سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

انتهای پیام/63101/ع/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماراتن انتخاباتی هیأت چوگان با انتخاب اصلانی پایان یافت

ماراتن انتخاباتی هیأت چوگان با انتخاب اصلانی پایان یافت