مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-01سياسي

فراخوان دومین دوره رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» اعلام شد


دومین رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» در قالب های یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، گزارش تحلیلی، تیتر، عکس، اینفوگرافیک، متن ادبی (داستان های کوتاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان صبح امروز در نشست خبری اعلام فراخوان دومین دوره رخداد رسانه ای سردار تا سردار در رشت با اشاره به ابعاد مقاومت نهضت جنگل اظهار داشت: نهضت جنگل را می توان آغاز کننده جریان مقاومت دانست.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به شعار دومین دوره رخداد رسانه ای سردار تا سردار بیان کرد: تحلیل و تبیین مسیر صد سال مقاومت از شهید میرزاکوچک جنگلی تا شهید حاج قاسم سلیمانی هدف اصلی برگزاری دومین دوره این رخداد رسانه ای است.

وی با اشاره به دشمنی کشورهای استکباری علیه ایران و مسیر مقاومت این کشور تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران امروز دشمن را به عجز رسانده و می بینیم که آن ها هرچه در دست داشتند برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آوردند اما همواره ناکام هستند.

پوریوسفی با دعوت از اصحاب رسانه، هنرمندان و اصحاب قلم جهت شرکت در دومین دوره رخداد رسانه ای سردار تا سردار افزودد: امروز اصحاب رسانه سرداران دفاع از ارزش های ایران اسلامی در عصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین دوره رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» اعلام شد

فراخوان دومین دوره رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» اعلام شد