مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-01سياسي

می توان با برنامه ریزی احتمال خطرپذیری را به حد صفر رساند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رزمایش پدافند غیرعامل رسانه ملی امروز 10 آبان با حضور سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در قالب برنامه های تخصصی و تعامل با دستگاه های مربوطه، می توان با افزایش توانمندی ها، اشکالات احتمالی را برطرف کرده و خطرپذیری را در حد صفر رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رزمایش پدافند غیرعامل رسانه ملی امروز 10 آبان با حضور سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه و جمعی از مدیران ارشد هر دو حوزه، در معاونت توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما برگزار شد.

در این رزمایش، سردار غلامرضا جلالی به ایراد سخن پرداخت و گفت: هدف از برگزاری اینگونه مانورها، کشف اشکالات احتمالی است تا بتوانیم در بحران های واقعی بهترین مواجهه و عکس العمل را داشته باشیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در قالب برنامه های تخصصی و تعامل با دستگاه های مربوطه، می توان با افزایش توانمندی ها، اشکالات احتمالی را برطرف کرده و خطرپذیری را در حد صفر رساند.

وی، توجه و تمرکز رسانه ملی به موضوع امنیت سایبری را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به توان، استعداد و تکنولوژی موجود داخلی در حوزه مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان با برنامه ریزی احتمال خطرپذیری را به حد صفر رساند

می توان با برنامه ریزی احتمال خطرپذیری را به حد صفر رساند