مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-02اجتماعي

کرمانشاه 820 دانش آموز و 174 معلم «شهید» دارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد شهدای دانش آموز استان را 820 نفر اعلام کرد و گفت: کرمانشاه همچنین174 فرهنگی شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان کرمانشاه با 820 دانش آموز و 174 فرهنگی شهید در هفته بسیج دانش آموز یادواره این شهدا برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی شامل جشنواره سرود دانش آموزی، مسابقات فرهنگی، نقاشی و روزنامه دیواری در تمامی مدارس شهری و روستایی اجرا شد.

وی ادامه داد: زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهری و روستایی به صدا درآمد و امروز هم یادواره شهدای دانش آموزی در دومین شهر مقام کشور، گیلانغرب در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تمای برنامه های این اداره کل در راستای بصیرت بخشی و ایجاد فضایی آگاه بخشی برای دانش آموزان است.

محمدی اضافه کرد: دانش آموزان کرمانشاهی همزمان با سرتاسر کشور به شهدای تروریستی حادثه تروریستی شیراز با قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری نشست های هم اندیشی و راهبردای با دانش آموزان با محوریت تشریح برنامه های گام دوم انقلاب حجاب و عفاف، همایش دختران دهه هشتادی، ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 820 دانش آموز و 174 معلم «شهید» دارد

کرمانشاه 820 دانش آموز و 174 معلم «شهید» دارد