مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-02سياسي

دانشگاهیان ارومیه اغتشاشات اخیر و جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در محکومیت حوادث اخیر و حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ پس از اقامه نماز ظهر و عصر مسیر مسجد دانشگاه تا دانشکده علوم پایه را طی نمودند و با شعارهایی این اقدامات را .

- دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ارومیه روز گذشته با برگزاری تجمعی اغتشاشات اخیر و جنایت تروریستی حرم مطهر در شاهچراغ را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در محکومیت حوادث اخیر و حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ پس از اقامه نماز ظهر و عصر مسیر مسجد دانشگاه تا دانشکده علوم پایه را طی نمودند و با شعارهایی این اقدامات را محکوم کرده و از مسولین خواستند با قاطعیت با خاطیان برخورد شود .

حجت الاسلام امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این تجمع با تاکید براینکه ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی بسیار مقتدر است، افزود: آمریکا با جنگ ترکیبی و هیبریدی از تحریم گرفته تا راه اندازی اغتشاشات با روشهای مختلف بدنبال آشوب در ایران است، چون پیش از این و در اوج قدرت، ایران با گفتمان بی نظیری که داشت ایدئولوژی آمریکا را به خاک و خون کشیده و امروز این استکبار در حال دست و پا زدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان ارومیه اغتشاشات اخیر و جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کردند

دانشگاهیان ارومیه اغتشاشات اخیر و جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کردند