مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-02سياسي

معاون استاندار خراسان جنوبی: مهم ترین جنگ، جنگ شناختی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: یوم الله 13 آبان محور همبستگی و ولایتمداری مردم ایران است که با حضور پرشور خود در این روز برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را به ثبت می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس و همایش 2 هزار نفری دختران ولایی جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کنیم.

وی گفت: در این روز نشان خواهیم داد که پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر متحد در کنار یکدیگر ولایتمدار هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: استکبار و مستکبر کشورها و افرادی هستند که با زور و قلدری به دنبال ضعیف کردن و از بین بردن سایر ملت ها و افراد هستند و ثروت های خدادادی که در این کشورهاست را به یغما می برند.

وی افزود: ایران یکی از کشورهایی بود که قبل از انقلاب اسلامی، استکبار بر آن تسلط داشت و اسناد تاریخی متعدد گواه این واقعه تلخ است اما با پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی، دشمن مأیوس شد در نتیجه برنامه ریزی کردند که با روش های مختلف به نظام و کشور ضربه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار خراسان جنوبی: مهم ترین جنگ، جنگ شناختی است

معاون استاندار خراسان جنوبی: مهم ترین جنگ، جنگ شناختی است