مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-02سياسي

امام جمعه بوشهر: «ته لنجی» باید در دستور کار قرار بگیرد


امام جمعه بوشهر همکاری سازمان صمت در ایجاد بازار بزرگ بوشهر را یک ضرورت دانست و بیان کرد: موضوع کالای همراه ملوان و ته لنجی یکی از موارد مهمی است که فراهم شدن رونق این فعالیت باید در دستور کار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با رییس و اعضای هیات مدیره اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با بیان اینکه بازار بوشهر از دیرباز از جایگاه مهمی در خاورمیانه برخوردار بوده است، اظهار داشت: بوشهر در گذشته در عرصه تجارت دریایی، صادرات و واردات در مسیر دریایی خلیج فارس به عنوان دروازه اقتصادی ایران تلقی می شد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر، حوزه فعالیت استان بوشهر را اقتصاد دریایی دانست و افزود: ذهنیت مردم بوشهر همیشه در عرصه تجارت و حوزه اقتصاد دریایی بوده که در این عرصه از ظرفیت بالایی برخوردار است.

بازاریان بوشهر از دیرباز در عرصه تدین، دینداری و مردم داری مطرح بودند و تمامی امور مساجد با بازار مرتبط بود.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب فعالیت تجارت در بوشهر دچار رکود در حوزه صادرات و واردات شده بود، ادامه داد: با تقویت بنادر دیگر در کشور، زمینه رکود فعالیت تجاری در بوشهر فراهم شد، ولی بعد از انقلاب اسلامی کار ها و فعالیت های خوبی انجام شده که سبب رونق تجارت در استان بوشهر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: «ته لنجی» باید در دستور کار قرار بگیرد

امام جمعه بوشهر: «ته لنجی» باید در دستور کار قرار بگیرد