مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-02سياسي

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس اسلامشهر


گلبانگ زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان اسلامشهر به صدا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، در آستانه فرارسیدن روز 13 آبان بزرگداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، زنگ نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان  اسلامشهر، در دبیرستان دخترانه شاهد مشکات نور با دستان مادر شهید دانش آموز و امام جمعه اسلامشهر نواخته شد.

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی طی سخنانی، اظهار کرد: نسل جوان امروز است که دنیا را راهبری می کند و به این دلیل دشمن از نسل جوان امروز می ترسد و تلاش می کند با سحر و جادوی رسانه بحران برای نوجوانان و جوانان ما ایجاد کند.

حبیبی افزود: دشمن، مردم ایران اسلامی را نشاخته و فکر می کند عده ای ارازل و اوباش و برخی خودفروخته و فرصت طلب که در خیابان پرچم آتش می زنند و چادر از سر زنان می کشند و به امامزاده ها و مساجد حمله ور می شوند همه ملت ایران هستند که در اغتشاشات شرکت کرده اند، اینها افراد فرصت طلب و سود جو هستند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با گرامیداشت روز دانش آموز و یاد و خاطره شهدای دانش آموز و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، تاکید کرد: بازدید از موزه عبرت نشان می دهد که رژیم منحوس طاغوت و افرادی که امروز به سرکردگی سران گروهک های منافقین و تجزیه طلب شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس اسلامشهر

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس اسلامشهر