مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-02بين الملل

همایش 2000 نفری دختران ولایی دهه هشتادی در بیرجند


همزمان با نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس خراسان جنوبی، همایش 2000 نفری دختران ولایی دهه هشتادی در شهرستان بیرجند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، زنگ استکبارستیزی صبح امروز در مدارس استان خراسان جنوبی نواخته شد و علاوه بر آن همایش دو هزار نفری دختران ولایی دهه هشتادی در شهرستان بیرجند نیز برگزار شد.

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی با مشت های گره کرده 2 هزار دانش آموز دختر ولایی دهه هشتادی و شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود  و داعش همراه شد.

دختران ولایی استان در این مراسم، پرچم های زیبای ایران اسلامی را به اهتزاز در آوردند و آمادگی خود را برای حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان با شعار می آییم برای ایران قوی اعلام کردند.

  معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه ما به ایران قوی افتخار می کنیم و هر کشور دیگری بود با یکی از این جنگ ها از هم می پاشید، اما در سطح بین المللی حرف برای گفتن داریم، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است که تجمع ایجاد کند و تجمعات را به سمت اغتشاش سوق دهد، سپس کشته سازی کند در صورتی که همه این اقدامات توسط عوامل دشمن انجام می شود و مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش 2000 نفری دختران ولایی دهه هشتادی در بیرجند

همایش 2000 نفری دختران ولایی دهه هشتادی در بیرجند