مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-03سياسي

افتتاح هفته مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر


آیین افتتاح هفته ی مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر با حضور استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قائمشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائم شهر، آیین افتتاح هفته مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر با حضور استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قائمشهر برگزار شد.

سیدمحمود حسینی پور در آیین افتتاحیه هفته مازندران با عنوان اینکه ثبت روز مازندران در تقویم کشور حق این استان بود و مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفته است، اظهار کرد: دستاوردهای تاریخ و فرهنگ این استان را به دو دسته مادی و معنوی می توان تقسیم کرد هر چند نمی توان به دستاوردهای امروز و مادی منحصر کرد و دستاوردهای معنوی است که این استان را برای همیشه در تاریخ بشری یکه تاز می کند.

وی افزود: از دیرباز این استان به نام دیار علویان معرفی شد، چرا که مردم این دیار به ائمه اطهار علاقه نشان دادند و هنوز هم این محبت در وجود مردم نقش بسته است .

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مازندران یکی از استان های موثر در روزهای سخت انقلاب بود و در دوران دفاع مقدس خود را نشان داده است، افزود: دو سوم تولید خاویار کشور مربوط به مازندران است و برترین خاویار دنیا محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هفته مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر

افتتاح هفته مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر