مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-03اقتصادي

حدود 150 هزار نفر در اصفهان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بین 140 هزار تا 150 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان حائز شرایط هستند و بر این اساس نسبت به تامین زمین اقدام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از پایگاه خبری راه و شهرسازی اصفهان، علیرضا قاری قرآن در خصوص میزان واحدهایی که در طرح نهضت ملی مسکن در تعهد استان اصفهان است، اظهار داشت: مطابق با برنامه کل کشور، بالغ بر 250 هزار واحد سهم استان اصفهان است که از این تعداد حدود 50 هزار واحد روستایی و بالغ بر 200 هزار واحد مسکونی شهری برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در بخش روستایی اقدامات لازم در دست انجام است، افزود: در بخش مسکن شهری نیز طی چند مرحله ثبت نام در سطح استان اصفهان در مجموع 422 هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ثبت نام ها بصورت خوداظهاری بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: بررسی های لازم در خصوص احراز شرایط ثبت نام کنندگان انجام شده اما با توجه به رسیدگی مواری که در این طرح مورد اعتراض بوده به طور تقریبی می توان گفت بین 140 هزار تا 150 هزار نفر در کل استان حائز شرایط هستند و ما براین اساس نسبت به تامین زمین اقدام کردیم.

قاری قرآن درباره تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: استان اصفهان بالغ بر 110 شهر دارد که برای تامین زمین در تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 150 هزار نفر در اصفهان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن

حدود 150 هزار نفر در اصفهان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن