مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-03اجتماعي

محدودیت های ترافیکی 13 آبان در قزوین


در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و به جهت تسهیل تردد در محدوده مراسم راهپیمایی 13 آبان، محدودیت های ترافیکی در قزوین اعمال خواهد شد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و به جهت تسهیل تردد در محدوده مراسم راهپیمایی 13 آبان، محدودیت های ترافیکی در قزوین اعمال خواهد شد.

سرهنگ مهرداد حسن پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جهت برگزاری مراسم راهپیمایی روز دانش آموز، محدودیت های ترافیکی در شهر قزوین از ساعت 8 صبح روز 13 آبان اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: این محدودیت ها مربوط به خیابان نادری، از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی (سبزه میدان) و بالعکس، همچنین خیابان امام خمینی (ره)، حدفاصل چهار راه بازار تا میدان آزادی (سبزه میدان) و بالعکس خواهد بود.

سرهنگ حسن پور عنوان کرد: مأموران پلیس راهور استان از ساعات ابتدایی روز 13 آبان جهت تأمین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم حضور خواهند داشت و محدوده راهپیمایی به صورت ویژه تحت پوشش تمهیدات ترافیکی قرار می گیرد تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

رییس پلیس راهور استان قزوین بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود ضمن همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی، از توقف و پارک خودروهای شخصی در محل های اعلام شده خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی 13 آبان در قزوین

محدودیت های ترافیکی 13 آبان در قزوین