مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-03سياسي

مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی کشور و جوانان چاره اندیشی کنند


برخی از کسانی که این روزها در خیابان شیشه می شکنند، شاید به خاطر مشکلات اقتصادی قبلاً شیشه خانه خود را شکسته باشند که مسئولین باید برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی روز پنجشنبه در دیدار میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابراز داشتن: کارمندی که رشوه بگیرد وقتی به مقام بالاتری برسد اختلاس می کند! معنایی ندارد ادارات دولتی برای راه انداختن کار مردم پول بگیرند، این کار وظیفه آنهاست.

مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: خیلی بدیهی است که در کشور نباید اختلاس و حقوق های نجومی باشد، فهم این مسئله نیاز به سواد خاصی ندارد.

در کشور بودجه های فراوانی هست، اما اختلاس هم فراوان است! اختلاس ها توسط کسانی انجام می شوند که پیچ و خم های قانونی را بلدند و می دانند باید با چه کسانی همکاری کنند تا به مقصودشان برسند! باید قوانین اصلاح و جلوی این افراد گرفته شود! آیت الله جوادی آملی افزود: برخی از کشورهای اروپایی به اندازه یک استان ما هم نیستند اما با گل فروشی اقتصاد خود را اداره می کنند، اما کشور ما با داشتن این همه امکانات از قبیل نفت و معادن، بی عرضگی برخی مدیران جلوی پیشرفت آن را گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی کشور و جوانان چاره اندیشی کنند

مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی کشور و جوانان چاره اندیشی کنند