مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-04حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای و کشف محموله قاچاق میلیاردی در پایتخت


مأموران کلانتری شهرک قدس در حال گشت زنی به فردی با کلاه مشکی رنگ که در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده بود، شک کردند و متهم را زیر نظر گرفتند.

- مأموران کلانتری شهرک قدس در حال گشت زنی به فردی با کلاه مشکی رنگ که در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده بود، شک کردند و متهم را زیر نظر گرفتند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو، کشف10 فقره سرقت محتویات خودرو و کشف محموله قاچاق 25 میلیاردی طی روزهای اخیر در پایتخت خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اشاره به مهمترین پرونده های پلیس پیشگیری در روزهای اخیر گفت: در روزهای اخیر تیم عملیات کلانتری 169 مشیریه در حال گشت زنی، به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی مزدا سفید رنگ مشکوک و پس از استعلام متوجه مسروقه بودن خودرو شدند.

  وی ادامه داد: راننده و سرنشین خودروی مزدا هنگام رؤیت مأموران به صورت پیاده از محل فرار کردند و ماموران به سرعت وارد عمل شده و طرح مهار را اجرا و در یک عملیات پلیسی یکی از متهمان را دستگیر کردند.

  موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم دیگر از صحنه فرار کرد، گفت: متهم 35 ساله پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به سرقت خودرو در شرق تهران با همدستی متهم دیگر اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای و کشف محموله قاچاق میلیاردی در پایتخت

دستگیری سارقان حرفه ای و کشف محموله قاچاق میلیاردی در پایتخت