مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:362022-11-04اقتصادي

نمایش تنوع گیاهان دارویی سمنان با حضور 10 کشور جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، غرفه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در ششمین افتتاح شد.

در این جشنواره، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با مشارکت استانداری سمنان و برخی از دستگاه های اجرایی این استان به شکل فعالی در این نمایشگاه به منظور فرهنگ سازی و آشنایی با طب سنتی و ارائه مشاوره تخصصی و دادن اطلاعات جهت کاشت گیاهان دارویی در مراتع استان سمنان و اقتصادی کردن مراتع و کم کردن فشار دام در مراتع حضور یافت.

نمایشگاه ملی گیاهان دارویی با حضور 240 شرکت دانش بنیان و خلاق تولیدکننده دارو و فرآورده های طبیعی و سایر صنایع وابسته به گیاهان دارویی از سراسر کشور دایر شد.

در این نمایشگاه، فناوران و فعالان عرصه گیاهان دارویی و طب سنتی و شرکت هایی ازجمله کشاورزی و غذایی، اسانس و عصاره، ماشین آلات و تجهیزات، دمنوش و نوشیدنی های گیاهی، آرایشی و بهداشتی حضور دارند.

ایجاد باغ گیاهان دارویی با نمایش 50 گونه گیاهان دارویی ازجمله بخش های این نمایشگاه است.

همچنین در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران هیأت های تجاری از کشورهای روسیه، صربستان، عراق، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ونزوئلا، عمان، هند و گامبیا حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش تنوع گیاهان دارویی سمنان با حضور 10 کشور جهان

نمایش تنوع گیاهان دارویی سمنان با حضور 10 کشور جهان