مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-04سياسي

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورا اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی است و مردم آماده دفاع از انقلاب خود در هر زمان هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورا اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی است و مردم آماده دفاع از انقلاب خود در هر زمان هستند.

روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سیزده آبان امسال می تواند پیام مهمی به دنیای استکبار جهانی مخابره کند که با وجود جنگ ترکیبی و کودتای رسانه ای علیه ایران اسلامی باز در اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی ادامه داد: سیزده آبان حقیقت بیداری و فهم جریان جوان انقلابی کشور را در تمامی زمان ها را نشان می دهد که جوان کشور می داند هدف دشمن به چالش کشیدن منافع ملی ایران است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد: حضور مردم ایران اسلامی نشان دهنده آن است که انقلاب شکوهمند اسلامی ارزان به دست نیامده است بلکه برای آن هزاران شهید داده شده است.

متفکر آزاد در پایان سخنان خود گفت: از دیگر جلوه های حضور مردم در راهپیمایی سیزده آبان این است که آمریکا با همه هزینه کردن ها و به راه اندازی چندین شبکه رسانه ای علیه منافع کشورمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی است

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی است