مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-04اجتماعي

دانش آموز نسل جدید کتاب درسی را زیر سوال می برد


«این نسل شرایط خودش در جامعه را با شرایط هم سن و سال های خودش در جهان مقایسه می کند و این مقایسه روحیه سرخوردگی و از طرفی روحیه اعتراض را در میان آن ها ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، سیزدهم آبان با نام دانش آموز گره خورده است، دانش آموزانی که این روزها زیاد از آن ها شنیده می شود، همان نسلی که گاهی به دلیل علاقه شان به نوع متفاوتی از موسیقی، پوشش و حتی نحوه حرف زدن و صحبت کردن ، حداقل برای دیگران تبدیل به علامت تعجب شدند؛ اما حوادث اخیر در کشور سبب شد پای این نسل به میدان گفت وگوها باز شود، طوری که شناختن آن ها موضوع میزگردها و محافل اندیشه ای شد، گویی حالا جامعه با مسئله ای جدید مواجه شده است، مسئله ای به نام دهه هشتادی ها.

قبل تر در گفت وگوی خبرآنلاین با شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس، این رویکرد مطرح شد که نسل جدید با توجه به دسترسی هایی که به وسایل ارتباط جمعی دارد نسبت به هم سن و سال های خودشان در نسل های گذشته زودتر به بلوغ اجتماعی رسیده اند.

اما این بار تلاش کردیم ویژگی نسلی که گفته می شود از پشت فضای مجازی به بلوغ اجتماعی رسیده است را با معلمان درمیان بگذاریم، معلمانی که بیشتر و بهتر از هر گروهی با نوجونان و جوانان در ارتباط هستند و شاید دست روی نکاتی دیگر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز نسل جدید کتاب درسی را زیر سوال می برد

دانش آموز نسل جدید کتاب درسی را زیر سوال می برد