مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-04سياسي

فتنه اخیر ماهیت سلطه گری آمریکا را نشان داد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: فتنه های اخیر ماهیت سلطه گری آمریکا و وابستگان آن را نشان داد که چقدر از ملت ایران کینه به دل دارند.

- حجت الاسلام مهدی ستوده در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دشمن به خط پایان عمر ذلت بار خود رسیده و به هر وسیله ای متمسک شده تا فتنه را در ایران زنده نگه دارد.

وی حیات نظام سلطه و غرب را خون آشامی، درگیری، جنگ و نزاع توصیف کرد و گفت: آمریکا با جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه و سایر کشورها سعی می کند تا به حیات کثیف خود ادامه دهد در حالی که این شیطان بزرگ هویت و اصالت خود را از دست داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به جریانات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: همه این حوادث نشان می دهد که نظام غرب چه میزان از ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران کینه به دل گرفته و نمی خواهد آزادی های مشروع و قانونی در این کشور ساری و جاری بوده و امنیت پایداری را در جمهوری اسلامی ایران شاهد باشیم.

حجت الاسلام ستوده هوشیاری بیشتر نسل جوان و نوجوان را در برابر تحرکات دشمن یادآور شد و خاطرنشان کرد: خانواده ها باید مراقبت بیشتری را انجام دهند چرا که 2 سال فضای آزاد مجازی در شرایط سخت کرونایی به شاکله هویتی جوانان ما ضربه وارد کرده و باید اعتماد و اعتقاد آنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه اخیر ماهیت سلطه گری آمریکا را نشان داد

فتنه اخیر ماهیت سلطه گری آمریکا را نشان داد