مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-04سياسي

آمریکا هواره در پی ناامن کردن کشور ما بوده است


آمریکا هواره در پی ناامن کردن کشور ما بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی با اشاره به گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ خواستار کرفتن انتقام خون شهدای این حادثه تروریستی شد و به 13 آبان 57 اشاره کرد و افزود: ادامه حرکت عظیم انقلاب اسلامی بر عهده جوانان است و نسل جوان بایستی آینده سازان انقلاب هستند.

وی ظلم های امریکا به ملت ایران را برشمرد و گفت: در این همه سال هرچه خون مردم ایران ریخته شده است، توسط نیروهایی بوده که حامی آمریکا و دست نشانده آنان بوده است، آمریکا هواره در پی ناامن کردن کشور بوده است.

قدوسی نژاد گفت: مبارزه با فتنه گران و جنایت پیشگان مجازات قاطع توسط قوه قضاییه را می طلبد، شهادت طلبه مظلوم به وحشیانه ترین شکل ممکن و شهادت شهدای شیراز اوج وقاحت فتنه گران است.

وی از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان تقدیر و اضافه کرد: آگاهی دانش آموزان از فتنه های دشمن و رسالت سنگین معلمین در تعلیم وتربیت بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه باید قدرت علمی کشور نیز مورد توجه باشد، گفت: میدان دار حرکت علمی کشور دانشگاه، دانشجویان و حوزه های علمیه و طلاب هستند و از سویی دیگر باید به افزایش قدرت اقتصادی کشور نیز توجه شود و نیز موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هواره در پی ناامن کردن کشور ما بوده است

آمریکا هواره در پی ناامن کردن کشور ما بوده است