مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-04سياسي

مردم با حضور حماسی در 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند


امام جمعه علی آبادکتول ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: حضور حماسی مردم در 13 آبان مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان بود.

- ایسنا/گلستان امام جمعه علی آبادکتول ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: حضور حماسی مردم در 13 آبان مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان بود.

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امروز جمعه 13 آبان در حاشیه راهیپمایی حماسی 13 آبان شهرستان علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و سیره انبیاء هم مبارزه با مستکبران بوده، همچنین در 48 آیه از قرآن کریم نیز به مبارزه با استکبار تأکیده شده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران بیش از 40 سال در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند، افزود: سکوت در مقابل مستکبران یک عمل حرام است و عکس العمل در برابر ظلم ظالمان الزامی است لذا مردم ایران حتی قبل از انقلاب اسلامی همیشه مقابل مستکبران ایستاده و مقاومت می کردند.

امام جمعه علی آبادکتول با بیان اینکه ملت ایران طی دو سال کرونایی از ثواب راهپیمایی 13 آبان محروم بودند اما امروز در راهپیمایی این روز تاریخی حماسه دیگری خلق کردند، تأکید کرد: امسال استکبار جهانی با تمام وجود و ابزار به مبارزه انقلاب اسلامی آمده است و حضور در این راهپیمایی دشمنان را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور حماسی در 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند

مردم با حضور حماسی در 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند