مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-04اجتماعي

رسیدگی به تعارضات مناطق تحت مدیریت محیط زیست


معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رسیدگی به تعارضات مناطق تحت مدیریت محیط زیست برای افزایش ضریب حفاظت ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، علیرضا مزینانی معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیرکل و جمعی از مسئولین محیط زیست استان تهران روز گذشته از بخش هایی از مجموعه حفاظتی جاجرود، پارک های ملی خجیر و سرخه حصار و منطقه حفاظت شده ورجین بازدید کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: هدف از این بازدید ارائه گزارشی از وضعیت مناطق تحت مدیریت به معاونت طبیعی سازمان و بیان پاره ای از مشکلات و مسائل موجود در این مناطق و هم افزایی و هم اندیشی برای حل این مسایل بود.

وی با اشاره به اینکه اولویت کاری در حوزه محیط زیست طبیعی استان تهران، ارتقاء ضریب حفاظت مناطق و برطرف کردن مشکلات مربوط به زیستگاه های حیات وحش است، گفت: در این خصوص جلساتی در رابطه با کاهش تعارضات در مناطق با مسئولین و نهادهای ذیربط برگزار شده و مجموعه مدیریت محیط زیست استان تهران امیدوار است که این جلسات نتیجه بخش باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به ضرورت و حساسیت حفاظت از منابع آبی و حوضه های آبریز استان همچون سدهای ماملو، لتیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به تعارضات مناطق تحت مدیریت محیط زیست

رسیدگی به تعارضات مناطق تحت مدیریت محیط زیست