مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-04سياسي

مبارزه با آمریکا مقابله با ظلم است/ آمریکا نمی تواند موفقیت های ایران را ببیند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مبارزه با آمریکا مقابله با ظالمی است که با اصرار به ظلم خود، از سال 32 تاکنون و به مدت 70 سال به ایران ظلم می کند و ما نیز نباید مقابل ظالم سکوت کنیم و با مبارزه خود جلوی ظلم و ستم آمریکا را در کشورمان بگیریم.

- حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان در ایلام، اظهار کرد: ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست و دستش از منابع سرشار ایران کوتاه شد و اکنون هدفش از فتنه افروزی، ضعف و تحلیل جمهوری اسلامی و سپس سلطه مجدد بر کشور است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از اقتدار و استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده و اکنون تمام هجمه ها را بر علیه جایگاه قدرتمند ایران در سطح بین المللی و دولت سیزدهم به کار گرفته است، تصریح کرد: تحریم و تهدید جواب نداده و اکنون آمریکا با فتنه به میدان آمده است ولی عدم همراهی مردم با فتنه گران این توطئه ها را نیز خنثی کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دانش آموزان آینده داران و آینده سازان مملکت هستند و ساختن ایران پرافتخار و قوی نیازمند دانش آموزان و دانشجویانی باسواد، بصیر و آگاه است از این رو در این فتنه ها دشمن مدارس و دانشگاه ها را هدف گرفته تا با ایجاد ناامنی و آشوب در این اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آمریکا مقابله با ظلم است/ آمریکا نمی تواند موفقیت های ایران را ببیند

مبارزه با آمریکا مقابله با ظلم است/ آمریکا نمی تواند موفقیت های ایران را ببیند